Hemkontakt
Nuvarande status
Produkten/tjänsten finns att tillgå på svenska marknaden.
Broschyr och hemsida
Kategori
Produktbeskrivning
Meddelandeplattform för ökad kommunikation med vårdtagare. Kan intelligent hantera
– frågeformulär som sammanställs vid t.ex. kvalitetsarbete
– skicka meddelanden till vårdtagare med erhållen kvittens
– visa kommande veckas besök
Behov och nytta
Genom användande av Hemkontakt kan man utbyta mer information mellan vårdtagare och vårdgivare på ett enkelt, effektivt och omhändertagande sätt.
Tanken är att lösningen skall bli den självklara kanalen för att upprätthålla kontakt mellan de personliga besöken.
- Produkten/tjänsten hanterar personuppgifter
Abonnemangsavgift/vårdtagare efter driftsättning.
Mobilapp gratis att hämta för de som använder smartphones. Specialterminal enligt överenskommelse.
Om företaget
Erfarna produktutvecklare som vill starta en ny verksamhet.
En erfaren verksamhetschef finns också med i gruppen.